ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Σε ποιες περιπτώσεις μπορεί να φανεί χρήσιμη;
• Κατά την εισαγωγή ενός νέου θέματος για τη διέγερση του ενδιαφέροντος των
μαθητών.
• Όταν γίνεται παρουσίαση κάποιου υλικού που δύσκολα αποκτάται.
• Για την παροχή συμπληρωματικών πληροφοριών
• Για την ανακεφαλαίωση
• Όταν επιχειρείται συμπύκνωση της ύλης σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα-
εξοικονόμηση χρόνου
• Για την καλλιέργεια στάσεων.
• Σε μεγάλα ακροατήρια
Τα στοιχεία ενός άρθρου
- περιεχόμενο
- δομή
- αισθητική